ORGANIZACIJA POROČNEGA OBREDA

organizacija porok02
 

Ste poskrbeli že za vse in potrebujete le nekoga, ki bo koordiniral poročni obred v skladu z vašimi željami?

 

Dobili boste še več, saj bomo poskrbeli tudi za dekoracijo lokacije ter po obredu izvedli predhodno dogovorjene aktivnosti, ki bodo kratkočasile svate v času vajinega fotografiranja.

450 €
 
 
 

 


Kaj boste prejeli?

  • Nasvete o izboru lokacije poročnega obreda in postopkih prijave
    12038220 763474923778102 9059906228496775938 n
  • Svetovanje o dekoraciji poročnega obreda ter glasbi pred, med in po obredu
  • Ideje za popestritev poročnega obreda
  • Nasvete za izvajanje aktivnosti po obredu
  • Organizacija pogostitve po poročnem obredu
  • Našo prisotnost na lokaciji obreda več ur pred dogodkom
  • Lokacija bo pripravljena po našem predhodnem dogovoru:
    postavitev dekoracije na mestu obreda in prostoru namenjenemu slavju, sedežnega reda, imenskih kartic, oznak miz… Velja v primeru, da sta obred in zabava na isti lokaciji.
  • Sprejem in usmerjanje svatov ob prihodu
  • Seznanitev matičarja in pooblaščenca s protokolom
  • Vodenje poročnega protokola ter koordinacija izvajalcev – uskladitev prihoda neveste in pričetka glasbe, postavitev svatov…
  • Po obredu usmerjanje svatov na ustrezno mesto, kjer jim razdelimo riž ali cvetne listke, milne mehurčke…
  • Usmeritev k prostoru za druženje in pogostitev po obredu
  • Izvajanje dogovorjenih popestritev za svate v času, ko se vidva fotografirata
  • Vključeni potni stroški, en osebni sestanek in pa dogovarjanje preko telefona in elektronske pošte
    *Dekoracija ni v ceni! Le postavljanje le-te.


Kaj vse še lahko storimo za vas, si oglejte v paketu CELOSTNA ORGANIZACIJA POROKE.


Kontaktirate nas lahko tudi s pomočjo spodnjega obrazca.

{chronoforms5}obrazec{/chronoforms5}